F.A.Q.

Hvilke lande leverer I til?

KingsQueens.dk levere kun pakker i Danmark.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Ordrer til pakkeshops og C&C express har 1-2 dages levering. Ordrer til butikker med Click & Collect har 5-7 dages levering. Ordrer der er lagt på via KingsQueens.dk på helligdage og i weekenden vil blive behandlet de førstkommende hverdage.

Du vil altid blive adviseret når din pakke forlader vores lager, og har du spørgsmål er du naturligvis altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Kontakt: kundeservice@kingsqueens.dk

Hvad er Click and Collect?

Via vores netværk af butikker landet over tilbyder vi Click and Collect service. Du bestiller online og vi sender din ordre til en af vores butikker. C&C ordre har 5-7 dages levering og er gratis. C&C Express ordre har 1-2 dages levering og er gratis når købet er over 599kr.

Du kan se oversigten over vores butikker og deres åbningstider HER

Fordele ved at vælge Click and Collect:

  • Du kan opnå en billig levering.
  • Du kan afhente varer i forbindelse med andet indkøb.
  • Du opnår muligheden for at prøve, bytte og spørge til varen i butikken. Dette indebærer dog at butikken har varen på lager. Men skal varen(e) returneres kan du gøre det med det samme uden at skulle på posthuset eller i pakkeshop med din returpakke.

Sådan bruger du Click and Collect når du bestiller:

  • Bestil dine vare
  • Vælg Click and Collect som leveringsform (standard eller Express)
  • Gennemfør købet
  • Modtag advisering når pakken er på vej til butikken (Sendes af transportør)
  • *********Modtag advisering når du kan hente pakken i butikken*********
  • Hent pakken - ved udlevering skal du kunne fremvise gyldig dokumentation i form af ordrebekræftelse med tilhørende gyldigt ID (Pas, kørekort eller sygesikring) Hvis du har en anden til at hente din pakke skal der følge en fuldmagt med.
Kan jeg betale med Viabill?

Ja, Viabill er en ekstern betalingsudbyder. Derfor skal alle henvendelser omkring denne betalingsmetode gå til Viabill's kundeservice. Deres support finder du her:
http://viabill.com/henvendelse Maksimal grænse for køb via Viabill er 1999,-

Når du vælger at betale med Viabill vil din ordre blive behandlet som enhver anden ordre. Du bestiller og vi sender varen med den samme. Viabill giver dig muligheden for at splitte din betaling op. Når ordren er gennemført vil du modtage en mail fra Viabill med opkrævning. Denne advisering vil tilgå den mail som din ordre er oprettet med.

Vil du læse mere omkring Viabill's vilkår kan du klikke her:http://viabill.com/kredit

Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?

Du kan tilmelde dig via vores tilmeldingsformular til nyhedsbrevet, som du finder på forsiden af webshoppen.

Kan jeg bytte en Click and Collect ordre i butikken?

Ja, ved evt. ombytning kan du uden omkostninger henvende dig i én af vores fysiske butikker og få ombyttet din vare.

Hvor lang tid reklamationsret har jeg?

Når du handler hos KingsQueens.dk som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder i praksis at du enten kan få repareret, ombyttet, delvis afslag eller fuld refundering af dine penge. Dette er afhængigt af den konkrete situation, og betinger naturligvis at reklamationen er berettiget. Reklamationsretten betyder at du som kunde kan reklamere over fejl og mangler ved et produkt i op til 24 måneder efter købsdatoen. Det er dog en forudsætning at disse fejl og mangler ikke er opstået ved forkert brug, ukorrekt håndtering eller på anden måde forkert anvendelse af produktet.
Der skal altid reklameres inden for rimelig tid efter konstatering af fejl. Reklamere du inden for 2 måneder vil dette anses som rettidigt.

Hvad gør jeg hvis jeg oplever en defekt?

Du kan enten kontakte vores kundeservice på kundeservice@kingsqueens.dk eller du har også muligheden for at henvende dig i en af vores fysiske butikker.

Kan jeg aflevere en reklamation i en butik?

Ved en evt. reklamationssag vil det være muligt at henvende sig i en af vores fysiske butikker.

Kan jeg skrive mig op til en størrelse i ikke har på lager?

Ja, ved hjælp af vores automatiske service "Mangler din størrelse" som forefindes under størrelsen, på hvert produkt. Her kan du skrive dig op og få en notifikation når størrelsen igen er tilgængelig.

Kan jeg få penge tilbage for tilbudsvarer?

Som udgangspunkt giver vi ikke penge retur for varer der er handlet på tilbud/kampagne/udsalg, når disse er købt i vores fysiske butikker. Men køber du en kampagne/tilbud/udsalgsvare online, så kan du naturligvis sagtens få dine penge retur for denne. Det skal blot foregå ved at du returnere ordren tilbage til KingsQueens.dk Du kan altså ikke få penge tilbage for tilbudsvare købt online i vores fysiske butikker.

Hvor lang er byttefristen?

Vi har 14 dages byttefrist dette gælder både ved ombytning eller kreditering af pengene.

Der er en fejl i min levering?

Skulle der mod forventning være fejl i leveringen fra KingsQueens.dk, er det vigtig at der tages kontakt til vores kundeservice så hurtigt som muligt. Dette gøres enten på telefon: +45 70 30 16 76 eller via vores mail: kundeservice@kingsqueens.dk

Hvilken adresse skal jeg sende retur til?

Returordre skal sendes til følgende adresse:
KingsQueens.dk
Skovsøvej 11A
4200 Slagelse.
Att: web/online

Husk at pakken skal sendes til erhverv, da vi ikke afhenter pakker sendt til pakkeshops eller andre udleveringssteder.

Kan jeg ændre eller slette min ordre?

Hvis du skulle have rettelser til din ordre eller hvis du ønsker ordren annulleret, så kontakt vores kundeservice så hurtigt som muligt pr. telefon: +45 70 30 16 76 el. via af vores mail: kundeservice@kingsqueens.dk